Odpowiedzi

2009-12-20T11:01:30+01:00
Kosmyki jelitowe wchłaniają strawiony pokarm,dzięki ich falistej budowie powierzchnia wchłaniania jest większa.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:05:35+01:00
Kosmki jelitowe zwiększają powierzchnię chłonną jelita, ułatwiają przesuwanie pokarmu w jelicie, naczynia włoskowate kosmków jelitowych transportują również glukozę.
13 4 13
  • zsd
  • Początkujący
2009-12-20T11:24:23+01:00
Zwiększają powierzchnię chłonną jelita około 23 razy.
8 2 8