Poniżej ukryte są nazwy zwierząt, które żyją w strefie dennej. Nazwy ukryte są według pewnej zasady. Odszukaj je (jest ich 7) i zapisz zasadę, według której są ułożone.

O Ś K R E W E T K A
Ś J K O F P O P D A
M D F S Ł L Ó E K T
I Ć Ź T D Ź Ą Z G Y
O X K R A B C D A O
R G M Y U Z G W R N
N H N G S J H C H A
I J B A Y I J X G K
C K Ł M H O M A R Ą
A P L K T P K S B Ć


sry. że tak nierówno, ale tak jakoś się pisze ;( (oczywiście powinien być to taki prostokąt równy ;p )

3

Odpowiedzi

2009-12-20T11:02:49+01:00
Ośmiornica
krewetka
krab
homar

ciężko znaleźć bo są litery źle poustawiane
20 3 20
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T11:03:12+01:00
KREWETKA
KRAB
HOMAR
OŚMIORNICA
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:37:02+01:00
Krewetka
krab
ośmiornica
ostryga
homar
30 4 30