Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T23:07:20+02:00

a) 5 1/4 * (1/21 +1/7) +3 = 4
5 1/4 * (1/21 +3/21) +3 =5 1/4 * (4/21) +3 =21/4* (4/21) +3 =1+3=4

b) 0,5 + 1,75 * 2 - 1 5/9 = 1
Nie da się, bo tam są części 9 (może gdzieś dzielenie?)

c) 150 : (30 * 15 - 20 * 20 )- 3 = 0
150 : (30 * 15 - 20 * 20 )- 3=150:(450-400)-3=150:50-3=3-3=0
6 3 6
2009-09-13T23:26:15+02:00
A) 5 1/4 * (1/21 +1/7) +3 = 4
b) (0,5 + 1,75) * (2 - 1 5/9) = 1
c) 150 : (30 * 15 - 20 * 20) - 3 = 0
6 5 6