Odpowiedzi

2009-12-20T11:11:35+01:00
Ek = 1/2*mv^2
m = 1000 kg
v = 72 km /h = 20 m/s
Ek = 1000 kg * 20 m/s = 20 000 N
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:12:07+01:00
Ek = mV²/2
72km/h = 20m/s
Ek = [1000kg*(20m/s)]/2 = (400000/2)J = 200000J = 200kJ
2009-12-20T11:13:09+01:00
Ciało o masie 1000kg porusza sie z predkoscia o wartosci 72km/h oblicz jego energie kinetyczna. na jutro prosze:)

m=1000kg
v=72km/h=20m/s

Ek=½mv²
Ek=½*1000*20²
Ek=500*400=200000=200kJ