Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:12:22+01:00
Święta Agata, starożytna święta dziewica i męczennica z Sycyli, chroniąca przed żywiołami.

Święta Agnieszka, dziewica i męczennica, w której wspomnienie Papież święci baranki z których będą robione paliusze.

Święta Barbara - męczennica której relikwie znajdowały się długi czas blisko Torunia!

Święty Wojciech - biskup i męczennik, patron Polski.

Święty Stanisław - biskup i męczennik, patron Polski.

Święty Andrzej Bobola męczennik, patron Polski, jezuita.

Święta Edyta Stein - nawrócona Żydówka, filozof szukający prawdy, karmelitanka, męczennica Oświęcimia.

Święty Maksymilian Maria Kolbe - męczennik, żarliwy apostoł Niepokalnej i twórca Niepokalanowa.

Błogosławiona Karolina Kózkówna - polska dziewczyna z Podkarpacia która oddała życie w obronie czystości.

Błogosławiony ks. Stefan Wincenty Frelichowski - pochodzący z Chełmży, a pracujący w Toruniu kapłan, który był wyjątkowym świadkiem Jezusa w czasie wojny.

Cassie Bernall - nastolatka która zginęła, gdyż wyznała wiarę.
4 3 4
2009-12-20T11:15:22+01:00
Święta Agata , Św. Agnieszka , Św. Barbara , Św. Wojciech , Św. Stanisław , Św. Andrzej Bobola , Św. Edyta Stein , Św. Maksymilian Maria Kolbe , Błogosławiona Karolina Kózkówna , Błogosławiony ks. Stefan Wincenty Frelichowski , Cassie Bernall .
5 3 5
2009-12-20T11:25:01+01:00
Ks.Jerzy Popiełuszko
Św.Andrzej Bobola
Św.Szczepan
Sw.Piotr
Św.Paweł apostoł
Sw.Wojciech
Sw.Agnieszka
Św.Agata
Św. Stanisław
Sw.Edyta Stein
Sw.Maksymilian Kolbe
Św.Barbara
bł.Ks.Stefan Wincenty Frielchowski
bł.Karolina Kozkówna
5 4 5