Odpowiedzi

2009-12-20T11:17:49+01:00
Słowa które można ułożyć to :
- cherry -wiśnia
- his- jego
- her- jej
- she -ona
- he-on

5 3 5
2009-12-20T11:32:50+01:00
M--->misteltoe-jemioła
E--->elf-elf
R--->reindeer-renifer
R--->decoRate-dekorować(choinke)
Y--->ivY-bluszcz(w Anglii kojarzy sie ze swietami)

C--->carol-kolęda
H--->hollY-ostrokrzew(w Angli kojarzy sie ze swietami)
R--->ornaments-ozdoby świąteczne
I--->chrIstmas tree-choinka
S--->Santa Claus-Święty Mikołaj
T--->presents-prezenty
M--->snowMen-bałwan
A--->angel-anioł
S--->baubleS-bąbki
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:57:27+01:00
Merry Christmas

master
rest
test
me
time
my
sit
christ
mister
mis
times
cherry
4 5 4