Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T11:14:54+01:00
Jednoliścienne
o liliowate( konwalia, tulipan)
o trawy( owies, bambus, ryż, perz)
o storczykowate( wanilia, obuwnik)
o turzycowate( wełnianka, turzyca)
o palmy( kokos, daktyl)
Dwuliścienne
o jaskrowate( sasanka, kaczeniec)
o różowate( jeżyna, jabłoń)
o motylkowate( koniczyna, groch, soja)
o krzyżowe( kapusta, rzepak0
o złożone( słonecznik, rumianek)
o kaktusowate( opuncja, kaktus)
o baldaszkowate( marchewka)
o skalnicowate( agrest, porzeczka)
o gruboszowate( rojnik)
o komosowate( burak)
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:15:51+01:00
Jednoliścienne
trawy,tulipany, konwalie ,kukurydza, bambus
dwuliścienne
słoneczniki ,bratki, jabłonie,pomidor, marchew
Z mojej książki do biologi ten temat w piątek przerabiałem xD
5 4 5
2009-12-20T11:46:43+01:00
-jednoliścienne: trawy, tulipany, konwalie, storczyki i kosaciec syberyjski
- dwuliścienne: słonecznik, bratek, jabłoń, rącznik pospolity i magnolia
8 3 8