Podstawowe informacje matematyczne.

W pewnym mieście żyje 124567890 osób.
Każda z tych osób ma w portwelu 50 zł.
Ile mieszkanek tego miasta musi się złożyc, aby kupic telewizor za 340 zł.?

[ podajcie odpowiedź pisemną ]
i obliczenia ( jeżeli jakieś są :P )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:12:31+01:00
Niezbyt rozumiem treść zadania, ale z tego co tu jest wnioskuję że musi się złożyć 7 mieszkanek, bo 7*50 = 350
1 5 1
2009-12-20T11:14:17+01:00
340 : 50zł = 6,8 osoby
musi się złożyć co najmniej 7 mieszkanek
1 5 1
2009-12-20T11:14:05+01:00
(124567890*50):340=18318807
około 18318807 ludzi musi sie zlozyc.
1 1 1