Oznacz litera P-zdania prawdziwe litera B-bledne;

Najdłuższa granica Polski jest granica z Bialorusia....
W polsce znajduje sie geometryczny środek Europy....
Latem dzien w polsce polnocnej jest dluzszy niz w polsce poludniowej....
Roznica czasu slonecznego miedzy wschodami i zachodami krańcami wynosi 1godz 40minut...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:20:48+01:00
1.B
2.P
3.B
4.B

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Arodek_Europy
TO LINK DO 2.
2009-12-20T13:45:59+01:00