Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T00:05:07+02:00
Muzem Czartoryskich w Krakowie, w Sukiennicach, ale oecnie z powodu remontu w przeniesiono zbiory do Niepołomnic
41 4 41
2009-09-14T00:11:47+02:00
Muzeum Czartoryskich w Krakowie
31 4 31
2009-09-14T00:17:39+02:00
Z tego co mi wiadomo to w krakowie...

wczytuje sie stronka...
Dama z łasiczką (znana również jako Dama z gronostajem) to słynny obraz namalowany przez Leonardo da Vinci. (...bla bla bla...) Pod koniec XIX wieku, około 1880 sprowadzony do Krakowa do tworzonego tam Muzeum Czartoryskich.

Muzeum Czartoryskich
19 4 19