Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:25:38+01:00
Ulicę mają swoje nazwy ponieważ żeby ktoś szybciej dojechał do celu lub do danego punktu. Żeby uhonorować daną postać na przykład ul.Jana Pawła 2 , albo ma ten obszar daną historie i ktoś chce ją zaznaczyć w pamięci ludzi aby wiedzieli co tu było
2009-12-20T11:28:33+01:00
W każdym mieście jest wiele ulic. Każdy na jakiejś mieszka. Każdy chce odbierać listy. Co by było gdyby nazwy nie miały ulic .? Nie wiedziałby listonosz gdzie do kogo przyjechać, chyba, że by znał wszystkich z imienia i nazwiska.. Ale czy to możliwe .? Weźmy przykład ze szkoły. Na końcu dziennika są powpisywane nazwy gdyby komuś coś się stało, żeby trafić do domu, do jego rodziców.
Wiele nazw ulic jest uhonorowaniem ważnych dla danego miasta ludzi. To tak jakby ktoś żył bez imienia czy nazwiska, w sumie byłby nikim. Dlatego ulice muszą mieć swoje nazwy . !
2 4 2