Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:24:51+01:00
W życiu człowieka najważniejsza jest rodzina to ona od samego początku nadaje nam sens życia,oraz ona uczy nas o naszej wartości. To dla mniej żyjemy nie tylko dla siebie. Musimy mieć kogoś kochającego którego my tez kochamy aby on nadał sens naszemu życiu.
Szczęście jest to uczucie miłości od najbliższych poczucie własnej wartości. Np. Gdy nam się coś uda :) to jesteśmy szczęśliwi :) Oceniamy poprzez ta naszą wartość :P
15 3 15
2009-12-20T11:24:53+01:00
Moim zdaniem to szczęście i rodzina, która daje życiu człowieka wartość i sens. Szczęście jest to emocja, która nadaje nam barwy. Szczęście jest to wysztko co nas zadawala i z czego się cieszymy. To rodzina jest dla nas szczęściem, który cały czas nam gdziś towarzyszy:. np Gdy uda nam się na sprawdianie. Gdy wygramy w loteri.
9 4 9