Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:20:12+01:00
Między pojemnikiem, w którym jest woda, a tym na wierzchu jest próżnia, przez co woda oddaje ciepło tylko promieniująć i jest to niewielka strata i pl drugie jest on posrebrzany, a srerne mało ciepła absorbuje ;]

Proszę o naj ;]
1 5 1
2009-12-20T11:21:50+01:00
Ciepło odbija się od ścian termosu i nie ulatuje. W ten sposób zatrzymujemy większość ciepła w termosie.
1 5 1