Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:27:26+01:00
CaCO3--wapień
NaCl--sól kamienna
KNO3--saletra potasowa
CaSO4*2H2O--gips
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T11:28:20+01:00
CaCO3 wapień
NaCl sól kamienna
KNO3 saletra potasowa
CaSO4 * 2H2O gips
2009-12-20T11:29:43+01:00
Gips------------------CaSO4 * 2H2O
saletra potasowa----------------KNO3
wapień--------------------CaCO3
sól kamienna---------------------NaCl