12. polacz wyrazenia z odpowiednimi nazwami srodkow stylistycznych.

milosc uwzglednic w planach produkcji
milosc przekazac jak paleczke sztafetowa
betonowe miasta

porownanie
epitet
przenosnia


9.napisz nazwy kolorow

jaskrawy odcien zolci, czyli -
niebieski kolor o jasnym odcieniu, czyli -
byla w czesci biala, a w czesci czerwona, czyli-

3

Odpowiedzi

2009-12-20T11:27:05+01:00
Milosc uwzglednic w planach produkcji - przenośnia
milosc przekazac jak paleczke sztafetowa - porównanie
betonowe miasta - epitet
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • zsd
  • Początkujący
2009-12-20T11:31:36+01:00
Betonowe miasta - epitet
milosc uwzglednic w planach produkcji - przenośnia
milosc przekazac jak paleczke sztafetowa - porównanie

jaskrawy odcien zolci, czyli - zielony
niebieski kolor o jasnym odcieniu, czyli -błękit
byla w czesci biala, a w czesci czerwona , czyli- kremowy

4 2 4
2009-12-20T11:33:16+01:00
Zad12
milosc uwzglednic w planach produkcji-przenosnia
milosc przekazac jak paleczke sztafetowa-porownanie
betonowe miasta-epitet
zad9
jaskrawy odcien zolci, czyli -pastelowy żółty,zielony
niebieski kolor o jasnym odcieniu, czyli -błękitny
byla w czesci biala, a w czesci czerwona, czyli-kremowy

2 3 2