Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:40:45+01:00
Ocieplenie klimatu, mniej tlenu, topnienie lodowców, podnoszenie się poziomu mórz
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T11:44:21+01:00
Proszę ;)

*mniej tlenu,
*ocieplenie klimatu,
*topnienie lodowców,
*podnoszenie się poziomu mórz.
*dziura ozonowa (chyba)
6 3 6
2009-12-20T12:25:36+01:00

-ocieplenie klimatu,
-mniej tlenu,
-podnoszenie się poziomu mórz.
-topnienie lodowców,
6 4 6