Odpowiedzi

2009-12-20T11:40:05+01:00
Żarcie ,picie o ogólnie obijanie sie....
1 5 1
2009-12-20T11:42:35+01:00
Najlepszą były polowania
Na 2 miejscu pielgrzymki procesje...
no i oczywiści tak ja i dziś ludzie lubią się zabawić to:
-Pijaństwo
-Hulanki
-Rubaszne zabawy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:44:08+01:00
kulig , obijanie się , jedzeni mięsa ,picie alkoholi (wino ), polowania , pielgrzymki , różne hulanki
1 5 1