Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:54:47+01:00
Objętość klocka
V=2³=8cm³
masa klocka
m=F/g=0,216/10=0,0216kg=21,6g
gęstość
ρ=m/V=21,6g/8cm³=2,7g/cm³
2,7g/cm³=0,0027kg/0,000001m³=2700kg/m³
85 4 85
czemu podzielic na 10? ...bo nie rozumiem tego wlasnie
2009-12-20T12:02:22+01:00
Dane:
V=2x2x2=8cm sześciennych=0,000008m3
m=0,216N=0,0216kg
Sukane:
gęstość-q=?
q=m/v
q=0,0216:0,000008=2700kg/m3

q-litera grecka RO
61 4 61