Odpowiedzi

2009-12-20T12:01:18+01:00
1 do Scrooge
Drogi Scrooge bardzo się ciesze z twojej przemiany mam nadzieje że już do końca taki będziesz i nigdy już się nie zmienisz bardzo żałuję że nie moge cię odwiedzić ale jak wiesz swoją szansę wykożystałem by ostżec cię przed błędem kturu ja popełniłem z góry pozdrawiam i życze wesołych świąt
Marley
2 do Marleya
Drogi Marleyu dziękuje za twój list będę się starał być dobry i niepopełnieć więcej takich błędów jakich dopuszczałem się przed poprawą serdecznie pozdrawiam scrooge
prosze o napisanie czy to rozwionzanie jest poprawne
88 4 88
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:02:01+01:00
Scrooge do Marleya:
Przyjacielu!!
Dzieki Tobie moje swieta sie zmieniaja. To wszystko dzieki Tobie.Chaciałbym aby te swieta byly dla Ciebie wesołe, szczesliwe.Zycze ci równiez Szczesliwego Nowego Roku.


Marley do Scrooge:
Przyjacielu!!
Z okazji zblizajacych sie swiat bozego narodzenia zycze ci duzo zdrowia, szczescia spelnienia marzen oraz Szczesliwego nowego roku.
33 3 33