Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:00:56+01:00
W=U*I*t=3,5V*0,2A*12h=8,4Wh=0,0084kWh
k=K/W=4/0,0084=476,19zł
2009-12-20T12:05:58+01:00
U - napięcie baterii = 3,5 V
I - natężenie prądu = 0,2 A
t - czas świecenia = 12 h
P - moc baterii = UI = 3,5 razy 0,2 = 0,7 W
Q - energia baterii = 0,7 razy 12 = 8,4 W/h
1kWh = 1000W/h
1000/8,4 = 119 baterii potrzeba do uzyskania 1kWh energii
119 razy 4 zł = 476 zł - koszt bateri