Odpowiedzi

2009-12-20T12:17:41+01:00
Wektory przeciwne(czyli takie które mają ten sam kierunek i długopść ale przeciwny zwrot:
AB do DE
wektory równe(czyli takie które mają ten sam kierunek, zwrot i długość):
AC z FD
AD z FE
wektory o tej samej długości:
AB z DE
AC z FD
AD z FE
AB z AD

zajrzyj aby zrozumieć:
http://matematyka.pisz.pl/strona/1625.html
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:17:45+01:00
|AB|=(1,5)+(-3,3)=(-4,-2)
sqrt(20) <--- długość wektora
|AC|=(1,5)+(2,1)=(1,-4)
sqrt(17)
|AD|=(1,5)+(5,3)=(4,-2)
sqrt(20)
|DE|=(5,3)+(9,5)=(4,2)
sqrt(20)
|FD|=(4,7)+(5,3)=(1,-4)
sqrt(17)
|FE|=(4,7)+(9,5)=(5,-2)
sqrt(29)

długość wektora obliczona z twierdzenia Pitagorasa
sqrt <-- pierwiatek

Wektory równe to:
|AC| i |FD|
Wektory przeciwne to:
|AB| i |DE|

Wektory o tej samej długości to:
|AB| |AD| |DE|
oraz
|AC| |FD|
1 5 1