Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:06:34+01:00
Świątynie romańskie cechuje przysadzistoś, grube ściany, małe okna.
Gotyckie natomiast są strzeliste, posiadają system filarowo-żebrowy, więc ich ściany nie są gube, a okna są wielkie, czesto ozdobione witrażami.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T12:07:29+01:00
To że romańskie są proste w budowie a gotyckie nie, mają różnokształtne filary itp/