W jakim biegu lub w jakich biegach rzeki (górnym, środkowym i dolnym) żyją zwierzęta i rosną rośliny: skrętnica, rzęsa, pałka, szczupak, łosoś, wywłócznik, okrzemki, rogatek, pstrąg, lipień, brzana, lin, leszcz, chruścik, płoć, ukleja?

3

Odpowiedzi

2009-12-20T12:12:39+01:00
Górny: pstrąg, lipień, brzana, lin, ukleja
środkowy: łosoś, pstrąg, leszcz, chruścik,
dolny: skrętnica, rzęsa, pałka, szczupak, wywłócznik, okrzemki, rogatek, płoć
37 3 37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:16:49+01:00
BIEG DOLNY:skrętnica,rzęsa,pałka,wywłócznik,okrzemki,






BIEG ŚRODKOWY:szczupak,wywłócznik,rogatek,lipień,brzana,lin,leszcz,płoc,ukleja





BIEG GÓRNY:łosoś,pstrąg,chruścik,
27 4 27
2009-12-20T12:30:34+01:00
Górny:
pstrąg, lipień, brzana, lin, ukleja

środkowy:
łosoś, pstrąg, leszcz, chruścik,

dolny:
skrętnica, rzęsa, pałka, szczupak, wywłócznik, okrzemki, rogatek, płoć


Myślę, że pomogłem
24 3 24