Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:05:57+01:00
Kriogenika to dział nauki i techniki zajmujący się wytwarzaniem i utrzymywaniem bardzo niskich temperatur oraz badaniem własności materiałów w tych temperaturach.
2009-12-20T12:06:33+01:00
Nauka o wytwarzaniu niskich temperatur i badaniu materialow w tych temperaturach
2009-12-20T12:07:13+01:00
Jest to dziedzina nauki zajmujacy sie badaniem i wykorzystanie włsnosci ciał w niskich temperaturach uzyskiwaniem i mierzenie niskich temperatur