Odpowiedzi

2009-12-20T12:09:54+01:00
Według mnie ta twoja powieść jest interesująca. Bardzo fajnie :))
Opowiada chyba o jakimś życiu szkolnym i nastolatkach. Taw wydaje mi się ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:18:45+01:00
Moim zdaniem opowiadanko o parze dziewczyn, które niedawno się poznały w nowej szkole jest bardzo zabawne, wciągające, przebojowe. Naprawdę ogromnie mi się podoba, i ten Adrian ;] mrau... xd
2009-12-20T16:27:02+01:00
To baaardzo ciekawa opowieść o życiu nastolatek w czasie roku szkolnego. Chyba opowiada o ich problemach ;)