Odpowiedzi

2009-12-20T12:12:50+01:00
Lepszy świat mogę budowac poprzez segregowanie smieci, niezanieczyszczanie srodowiska, oszczadzając energie poprzez np. zmniejszanie temp. otoczenia w meszkaniu lub nie uzywając za kazdym razem suszarki do wlosow, mogę takze oszczedzac wodę np. gdy myję zeby to zakrecam kran.
Mogę także wplywac na inne osoby, uświadamiając im jak nalezy postepowac.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:13:54+01:00
My możemy budować lepszy świat poprzez pomoc innym w potrzebie. Robienią dobre uczynki będziesz pokazywać innym jak mają postępować a oni naśladując twoje zachowanie będą także budować lepszy świat.
1 5 1
2009-12-20T12:13:24+01:00
Ja mogę budowac lepszy świat poprzez swoje uczynki dla innych i dla swoich bliźnich. Powinno sie pomagac wszystkim bez wyjątku, bez względu na to czy są piękni czy brzydcy. Ja jako młody człowiek nie powinienem zbaczac na zły tor jak wiekszosc młodych ludzi, jednak wiadomo ze młodzi ludzie kradna biją i gwałcą zeby sie komuś przypodobac, ale najczesciej koncza w poprowczakach. Na koniec moge dodac ze warto pomagac innym bo moze kiedys my bedziemy w potrzebie i ci ludzi ktorym pomoglismy my pomogą i nam
1 5 1