Odpowiedzi

2009-12-20T12:18:07+01:00
Antygona;
-dumna
-niezłomna
-pokorna
-posłuszna
-zdecydowana
-porywcza,
-zdecydowana
-energiczna
Ismena;
-nieufna
-ułomna
-nieposłuszna

17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:25:59+01:00
Ismena:
-jest słaba
-nieufna
-ma charakter poddanej
-ułomna
-lękliwa
-bierna
-nieposłuszna

Antygona:
-młoda
-piękna
-dojrzała psychicznie
-pokorna
-zdecydowana
-realistka
-butna
-nieposłuszna
-niesubordynowana
-dumna
-niezłomna
-pewna siebie
-porywcza
-odważna
-zdecydowana
-śmiała
-pełna życia
-energiczna

3 2 3