Odpowiedzi

2009-12-20T12:17:45+01:00
1)...wypelniac je zgodnie z jego przykazaniami
2)... podazac jego drogo nie zwazajac na napotykane trudnosci
3) ... podaza za Chrystusem
4)... milosci do blizniego oraz przekazania Jego nauk
5) ... codzienna modlitwa
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:19:22+01:00
1. Odpowiadając na powołanie Jezusa chciałbym/chciałabym..... być dobrym chrześcijaninem.
2. Być uczniem Chrystusa to znaczy.... wypełniać jego przykazania, naśladować Go, staranie się żyć tak, jak On.
3. Wierzący to człowiek, który.... głęboko wierzy w istnienie czegoś czego nie jest w stanie zobaczyć.
4. Jezus oczekuje od swoich uczniów.... dobroci, wiary i spełnienia jego woli, szczerości, wiarygodności, konsekwencji.
5. Warunkiem wierności Bogu jest..... dobre sprawowanie w kwestii religijnej.
8 4 8
2009-12-20T12:29:19+01:00
1.-
2. modlimy się,nie wstydzimy się swojej religi, spowiadamy się
3.chodzi do kościoła, modli się
4.że każdy będzie głosił jego religie i podążał za nim
5.codzienne modlene się poprzez które rozmawiamy z nim o swoich sprawach.
5 3 5