Odpowiedzi

2009-12-20T12:16:17+01:00
A) 12mm³= 0,000012 dm³
b) 25m³= 25000000 cm³
c) 55dm³= 0,055 m³
d) 8dm³= 8000 cm³
e) 2,5cm³= 0,0025 dm³
1 5 1
2009-12-20T12:16:01+01:00
A) 12mm³=0.000012 dm³
b) 25m³=25000000 cm³
c) 55dm³=0.055 m³
d) 8dm³=8000 cm³
e) 2.5cm³=0.0025 dm³
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:17:29+01:00
A) 12mm³= 0,000012 dm³
b) 25m³= 25000000 cm³
c) 55dm³= 0,055 m³
d) 8dm³= 8000 cm³
e) 2.5cm³= 0,0025 dm³
1 5 1