Fryderyk Chopin w pewnej kompozycji zawarł fragment bardzo znanej, do dziś niezwykle popularnej kolędy.

1. Jaki jest tytuł całego utworu bądź fragmentu, w którym zawarł tę kolędę?

2. Jaka to kolęda?

Proszę o szybką odpowiedź!

2

Odpowiedzi

2009-12-20T12:17:33+01:00
1.Scherzem h-moll
2. Lulajże Jezuniu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:19:40+01:00
Scherzo h-moll ukryty jest motyw lulajże jezuniu