Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:25:36+01:00
1. Ich pióra przylegają mocno do ciała.
2. Piór jest dużo i nie ma szczelin.
3. Pióra okryte są tłuszczem, który chroni przed zimnem i zapobiega wsiąkaniu wody w piórka.
2009-12-20T12:28:11+01:00
1.nie marzną ponieważ ich tłów okrywają pióra
2.pióra są okryte takim,,tłuszczem''
3.dużo się ruszaja
2009-12-20T14:47:56+01:00

1.Dzięki piórom przylegającym do ciała
2.Pióra są gęsto ułożone na ciele.
3.pióra są pokryte tłuszczem.
1 2 1