Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T12:31:53+02:00
Typy więzi społecznych:

* integracyjne - tożsame ze strukturą organizacyjną grupy;
* psychospołeczne - świadomość grupowa jako poczucie łączności i naturalne dążenie do współdziałania
* strukturalne - więź jako wynik istnienia podziału funkcji w społeczności (organizmie społecznym), ogół stosunków istniejących w grupie i wzajemnych regulowań oraz uprawnień.
* socjologiczne - stosunki społeczne jako podstawa więzi.
2009-09-14T12:51:07+02:00
-psychospołezne
-socjologiczne
-integracyjne
-strukturalne
2009-09-14T13:15:27+02:00
Najważniejsze:
1.integracyjne
2.psychospołeczne
3.strukturalne
4.socjologiczne
Inni wymieniają też:Osobowe i bezosobowe,Obiektywne oraz małego,średniego i wielkiego zasięgu