Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:34:48+01:00
Dzieję się tak dlatego, że sami siebie nie oszukamy. Żyjemy ze świadomością, że jesteśmy nie fair. Sami wiemy,że zrobiliśmy źle i czujemy się z tym okropnie.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Pozdrawiam. :))
2009-12-20T12:39:20+01:00
Nieuczciwość wywołuje wyrzuty sumienia-te hasło jest warte wielu rozmyśleniom.ale jak każdy człowiek,ma uczucia,jedem jest bardziej delikatniejszy drugi nie.niuczciwość nie jes dobrą stroną człowieka,a wiec gdy nadejdzie jakaś sytuacja,ze tak sie zachowamy,mamy wyżuty sumienia.w tych momentach rozumniemy,ze czynimi źle,ranimy drugą osobę,a to moze byc przyczyna np.utrata pracy.potem chcemy sie zrewanzowac,lecz jest juz za poźno.a wiec nalezy pare razy pomyslec zanim cos sie zrobi.