Potrzebuje office 2007 pelną wersje do pobrania za darmo, bez logowania się. Jak ktoś ma office instalke to niech mi to wyśle na poczte [email protected] Dziex.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T12:37:37+01:00
Wpisz w google office 2007 download i wyświetlą ci się strony wybierz którąś z nich i pobierz
2009-12-20T12:38:21+01:00
Http://trial.trymicrosoftoffice.com/trialpoland/product.aspx?sku=3082907
Wersja trial/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:01:10+01:00
Nie można pobrać pełnej wersji office 2007 za darmo. Można jedynie pobrać ze strony http://login.live.com/login.srf?id=77220&rver=6.0.5276.0&wreply=https://trial.trymicrosoftoffice.com/trialpoland/trialinfo.aspx%3fculture%3dpl-PL&ct=1261310228&rpsnv=11&wp=MBI&wa=wsignin1.0&lc=1045
pobrać wersję trial (działającą przez 60 dni).
Można skorzystać z alternatywy dla office 2007 czyli Open Office ze strony http://pl.openoffice.org/ . Aby pobrać trial Microsoft office 2007 trzeba zarejestrować się na stronie. Po rozpoczęciu pobierania powinna pojawić się strona z kluczem. Aby Office posiadał wszystkie funkcje należy za darmo zaaktywować go przez internet.