Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:39:36+01:00
D - gęstość
m - masa
V - objętość

d=m/V

d=200g/0.2 cm^3

d=1000g/cm^3

1000g/cm^3 * 1/1000kg = 1kg/cm^3 * 1000000m^3 = 1000000 kg/m^3

ponieważ cm^3 jest w mianowniku:

1/1000kg : 1/1000000m^3
a dzielenie jest tak jak mnożenie przez odwrotność więc:
1kg/cm^3 * 1000000m^3/1 = 1000000kg/m^3 ; d
2009-12-20T12:40:36+01:00
2009-12-20T12:41:16+01:00
Masa = 200g
objętość =0,2 cm3
gęstość = masa/objętość
d = 200g/0,2 cm3 = 1000 g/cm3 = 1kg/cm3 = 1000 kg/m3