Odpowiedzi

2009-12-20T12:43:34+01:00
Moje
M.moje
D.moich
C.moim
B.moje
N.moimi
Msc.moich
W!moje
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:46:38+01:00
1. Mianownik - kto? co? MOJE
2. Dopelniacz - kogo? czego? MOICH
3. Celownik - komu? czemu? MOIMI
4. Biernik - kogo? co? MOJE
5. Nadrzednik - z kim? z czym? Z MOIMI
6. Miejscownik - o kim? o czym? O MOICH
7. Wolacz - o! O! MOJE!
4 5 4
2009-12-20T12:52:05+01:00
M.moje
D.moich
C.moim
B.moje
N.moimi
Msc.moich
W!moje
3 5 3