Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:47:39+01:00
Pestka Ubyszówna-była jedynaczką kochaną przez rodziców. Pochodziła z zamożnej rodziny.Na wakacjach w Olszynach przebywała z mamą.
Była ładną i zgrabną dziewczyną. Miała czarne włosy i szare oczy.Lubiła być w centrum zainteresowania. Cechowały ją ambicja, przebojowość i pewność siebie. Nie znosiła przegrywać, chciała być najlepsza. W zachowaniu przypominała czasem chłopca, który chętnie dominuje.
11 4 11
2009-12-20T12:49:52+01:00
Pestki Ubyszówna ma 13 lat.Przyjechała z mamą na wakacje.Bohaterka była energiczną dziewczyną.Pestkę cechowała stanowczość,odwaga oraz rezolutność.Dziewczynka była bardzo praktyczna. Nie myślała dużo gdyż wolała działać.Pestka bardzo kochała swoją przykaciółkę, Ule.W głębi duszy dziewczynka była bardzo zadowolona ze była ładniejsza od Uli.Bohaterka mimo to że bardzo kochała swoich rodziców nie lubiła im się zwierzać.Twierdziłą że jej mama nie będzie umiała jej zrozumieć ponieważ za bardzo się wszysytkim przejmuje.Pestka była bardzo dobrą uczennicą.Dziewczynka lubiła być podziwiana.Pestka była pewna siebie czego to było przyczyną że nie miała problemów i żyła pod stałą opieką czułych rodziców.
10 5 10
2009-12-20T16:00:53+01:00
Pestka Ubyszówna to bohaterka powieści ,, Ten obcy '' . Pestka ubierała się jak inne dzieci. Bardzo przyjazniła się z Ulą. Pestka miała wiele zalet np. odwaga , koleżeństwo . Pestka lubiła to co chłopaki. Była chętna do bicia się. Była ona dobrze nastawiona do świata. Ta dziewczyna była bardzo zdolna. Moja ocena Pestki jest pozytywna .
9 4 9