Odpowiedzi

2009-12-20T12:48:43+01:00
Synoptyk to meteorolog zajmujący się prognozowaniem pogody a także zbieraniem i wykorzystywaniem obserwacji meteorologicznych.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:02:26+01:00
SYNOPTYK - jest to meteorolog zajmujący się prognozą pogody.
Synoptyk zajmuje się przedstawieniem warunków pogody , warunków atmosferycznych panujących na danym obszarze w danym momencie.
27 3 27