Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:50:23+01:00
1) Rozłóż na iloczyny :

a) wc - wi = w(c-i)
b) e⁴ - e² = e²(e²-1)
c) -xy - 10xy =-xy(1+10)=-xy*11=-11xy

2) Rozłóż na czynniki, wyłączając wspólny czynnik prze nawias :
a) 20x²- 3x²=x²(20-3)=x²*17=17x²
b) hyb⁴ + hyb⁹ = hyb⁴(1+b^5)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T12:50:54+01:00
1) Rozłóż na iloczyny :

a) wc - wi =w(c-i)
b) e⁴ - e² =e²(e²-1)
c) -xy - 10xy =-xy(1+10)

2) Rozłóż na czynniki, wyłączając wspólny czynnik prze nawias :
a) 20x²- 3x²=x²(20-3)
b) hyb⁴ + hyb⁹ = hyb⁴(1+ hyb^5)