Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:44:12+01:00
Banalnie proste:


Przygotowując posiłki i spożywając je musimy pamiętać o higienie, ręce zawsze powinny być czyste. Trzeba tez zwrócić dużą uwagę na to żeby produkty z których będziemy przygotowywali pokarm były czyste i świeże. Nie mniej ważne jest to abyśmy powoli spożywali pokarm-żujmy długo i dokładnie. Warto tez pamiętać , ze kolacje spożywa się wieczorem a nie tuz przed snem. Unikajmy słodyczy a pokuśmy się o spożywanie owoców i warzyw które są wzbogacone o witaminy. Po spożyciu posiłku odpocznij.
2009-12-20T13:54:41+01:00
Zasady przygotowywania posilow zanim przygotujemy posiłekpowinismy przestrzegac zasad higieny tzn dokladnieumyc rece a nastepnie produkty z ktorych chcemy przygotowac posiłek przygotujemy go w czystch warunkach takaby posiłek nadawał sie po przygotowaniu do spozycia . przygotowojac posiłku trzymamy sie ustalonych zasad wprzepisach. po przydotowaniu posilku podajemy go na czystym talerzu i podajemy umyte sztućce