Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:01:44+01:00
Niech Święta Bożego Narodzenia przyniosą Ci wiele łask Bożych
spokój, radość i dostatek wielki,
A Nowy Rok niech spełni Twoje wszystkie marzenia
ukryte na samym dnie gorącego serca!!!

pisałam trochę sama trochę z netu ale mało:)
Wesołych Świąt!!!
2 3 2
2009-12-20T13:01:10+01:00
Wspaniałych Świąt Bożego Nardzenia spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, samych szczęsliwych dni w nadchodzącym roku oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej zyczy.
Lub
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia pragnę przesłać najserdeczniejsze życzenia. Niech nadchodzące święta będą dla Pani niezapomnianym czasem spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień. Życzę, aby upłynęły w spokoju, radości, wśród rodziny, przyjaciół oraz wszystkich bliskich dla Pani osób.
3 3 3
2009-12-20T13:14:44+01:00
Chociażby takie :

Dziś Wigilia, dzień wspaniały,
niech wesoły będzie cały.
Już choinka w domu świeci,
piękny prezent gdzieś tam leci.
Jeszcze Święta, Nowy Rok,
Sylwestrowej nocy moc.
2010 rok zawita,
miłość w domu niech rozkwita.
Niech się spełnią Pani marzenia
- właśnie takie ślę życzenia.

Albo :

Staropolskim obyczajem,
gdy w Wigilię gwiazdka wstaje,
Nowy Rok zaś cyfrę zmienia,
Wszyscy wszystkim ślą życzenia.
Przy tej wdzięcznej sposobności,
życzę Pani moc radości,
dużo śniegu, smacznej rybki,
lekkiej i nie groźnej chrypki,
uśmiechu od ucha do ucha,
zdrowia i pogody ducha.
I żeby Pani się dążyło
z roku na rok lepiej było,
a Boże Dziecię nieustannie Błogosławiło.


:))
1 5 1