Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:58:38+01:00
Postać mówiąca w wierszu ujawnia się w 1 os "ja" i nie nazywa swych uczuć, tylko je ukrywa
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T13:00:33+01:00
Liryka bezpośrednia - bezpośrednio, wprost w 1 os. lp., "ja" liryczne wyznaje swoje uczucia, przeżycia, myśli (np. elegia)
1 3 1
2009-12-20T13:02:17+01:00
Liryka bezpośrednia to taka w ktorej podmiot liryczny wprost wyznaje swoje myśli,uczucia

poznajemy ją po czasownikach w 1 os liczby pojedynczej
i po zaimkach mój,moje,mojego