Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:02:46+01:00
Rybka->ryba ->płoć->szczupak->bakterie
(Nie wiem czy dobrze ja to napisałam i dostałam 5)
albo rozwielitka -> płoć-> szczupak-> bakterie i grzyby
albo plankton->ukleja->jazgarz->okoń->szczupak->sum
1 5 1
2009-12-20T13:02:59+01:00
To powinno być dobre....

rozwielitka - płoć- szczupak- bakterie i grzyby


2 3 2
2009-12-20T13:04:25+01:00
Glony---> rozwielitka---> szczupak

plankton-----ukleja-----jazgarz-----okoń----szczupak---sum----rybołów------lis
2 4 2