Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:09:38+01:00
I. klasa pierwsza
Wody w tej klasie charakteryzują się bardzo dobrą jakością (oznaczone kolorem niebieskim)
II. klasa druga
Wody w tej klasie można określić jako wody o charakterze dobrym (oznaczone kolorem zielonym)
III. klasa trzecia
Wody w danej klasie określić można jako wody zadawalające (oznaczone kolorem żółtym)
IV. klasa czwarta
Wody tej klasy scharakteryzować można jako niezadowalającej jakości (oznaczone kolorem pomarańczowym)
V. klasa piąta
Wody danej klasy identyfikować można z wodami złej jakości (oznaczone kolorem czerwonym)

licze na naj
1 5 1
2009-12-20T13:11:06+01:00
Klasy czystosci wody sa roznie charakteryzowane
jest piec klas czystosci
I klasa - jest to woda o bardzo dobrej jakosci zaopatruje ludnosc w wode do picia i zakładow przemyslowych wymagajacych wody o jakosci wody do picia
II klasa woda przeznaczona do chodowli zwierzat urzaczania kompielisk i celow rekreacyjnych
III klasa woda do nawadniania terenow rpliczych upraw odgogow i do zakładow przemyslowych
IV i V klasa wody sa bardzo zles jakosc i nienadaja sie do uzytku
1 5 1