Przetłumacz słówka:
indyk-
nowy rok-
stół-
gwiazdka -
siostrzeniec-
renifer-
sąsiedztwo -
dźwięk -
zapach-
mieszkaniec -
zatłoczony -
koleda -
choinka -
dołączyc -
zabawny -
tektura -
ostry -

Potrzebuje pilnie ! Daję mnóstwo punktów, więc licze na tylko dobre odpowiedzi ... za byle co zgłaszam spam. Uznaję tylko odpowiedź na wszystko. Z góry dziękuję.

3

Odpowiedzi

2009-12-20T13:07:02+01:00
Turkey
new year
table
star
nephew
reindeer
Neighborhood
sound
odor
resident
crowded
carol
Christmas tree
join
funny
paperboard
sharp
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:06:50+01:00
Indyk- turkey
nowy rok- new year
stół- table
gwiazdka -star
siostrzeniec-nephew
renifer-reindeer
sąsiedztwo -neighbourhood
dźwięk - sound
zapach-smell
mieszkaniec - inhabitant
zatłoczony - crowded
koleda - carol
choinka -christmas tree
dołączyc - join
zabawny - amusing, funny
tektura - cardboard
ostry - sharp
1 5 1
2009-12-20T13:09:00+01:00
Turkey
new year
table
star
nephew
reindeer
neighbourhood
sound
scent
townsman
crowded
carol
christmas tree
add in
funny
cardboard
sharp