Odpowiedzi

2009-12-20T13:09:54+01:00
Mam zaszczyt zaprosić Państwa na otwarcie wytawy "Ogrody w malarstwie XIX wieku". Na tej że wystawie będą ukazane dzieła znanych dziewietnastowiecznych malarzy.
Podczas uroczystości będzie można przeprowadzić konferencje zarówno na temat dzieł jak i ich twórców.

Serdecznie zapraszamy,
Organizatorzy
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:11:17+01:00
Zaproszenie!

Mam zaszczyt zaprosić państwa (Imię i Nazwisko) na uroczyste otwarcie wystawy zatytułowanej "Ogrody w Malarstwie XIX wieku", która odbędzie się dnia (data) w (np.: Muzeum Narodowym przy ulicy...). Podczas wystawy będzie można podziwiać dzieła wybitnych dziewiętnastowiecznych artystów.

Serdecznie zapraszamy.
Organizatorzy.

Coś takiego może być?
3 4 3