Odpowiedzi

2009-12-20T13:11:24+01:00
Spotykasz się u Jezusa Chrystusa z nim. Jesteś u niego tak jakby w domu. On oddał swoje ciało za nasze grzechy i cierpiał za nas! Pragniesz mu to wynagrodzić, więc chodzisz do jego i rozmawiasz z nim.I dlatego to nie jest obojętne.I też gdy Go poprosisz <Pomaga Ci>.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:25:29+01:00
Moja obecność na mszy św. nie jest sprawą obojętną ponieważ przez uczestnictwo w niej pogłębiam swoje więzi z Bogiem.
Po przez chodzenie do kościoła w niedziele umacniamy swoją wiarę jako prawdziwi katolicy. Słuchając słowa Bożego podczas mszy świętej pogłębiamy wiedzę i historie dziejów o naszej religii, a także dostajemy wiele wskazówek dotyczących życia codziennego.. Również, słuchając kazań księdza uświadamiamy sobie wiele istotnych spraw jakie nas mogą dotyczyć. Biorąc udział w spowiedzi a potem w eucharystii mamy możliwość bliższego spotkania z Bogiem. Więc dlatego uważam, że każdy więżący katolik powinien chodzić w niedziele do kościoła, nie tylko z obowiązku ale także z miłości do Boga.



(ps.- sama to wymyśliłam)
5 4 5
2009-12-20T14:03:48+01:00
Moje chodzenie do Kosciola nie jest obojetne , poniewaz wzmacniam swoja znajomosc z Bogiem. Pogłebia sie moja wiara katolicka.Sluchajac kazan moge sie wiele nauczyc i inaczej zaczac spostrzegac otaczajacy mnie swiat. Poprzez spowiedz mam wieksza szanse , by dojsc do zbawienia.
5 4 5