Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T13:14:18+01:00
Należy innym dobrze życzyć, żeby potem nie być potępionym. ;]
2009-12-20T13:14:58+01:00
Oznacza to że jak będziemy życzliwi na pewno nie będziemy póżniej żałować tego jak postepowalismy
2009-12-20T13:14:42+01:00
Chodzi o to, że życzliwym ludziom żyje się lepiej, gdyż są lepiej traktowni. "Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być przez nich traktowany". Jeśli ty będziesz dobry dla innych, to oni odwdzięczą się tym samym - dobrocią.
1 5 1