Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:19:34+01:00
NAZWA DUCHA;
1. Józio i Rózia
2. Widmo Złego pana
3. Zosia

RODZAJ DUCHA;
1. najlżejszy
2. ciężki
3. posredni

WINA;
1. całe dzieciństwo spędziły na zabawach; były kochane i ropieszczane; nie znały goryczy
2. był egoistyczny i okrótny; nie znał litosci; doprowadził do smierci poddanych
3. była obojętna, próżna, beztroska

KARA;
1. dreczą ich tesknota i lek
2. meczy go głod i pragnienie
3. jest cały czas sama;m błąka sie pomiedzy swiatami

`.... (!) ;]
23 4 23
2009-12-20T13:23:44+01:00
Duchy lekkie (dzieci Józio i Rózia)
sposób przywołania: podpalenie garści kądzieli (len lub konopie)
wina: prowadziły zbyt beztroskie życie
kara: błąkanie po ziemi, do momentu dostania gorczycy.

Duch Ciężki (Widmo Złego Pana)
sposób przywołania: podpalenie kotła z wódą
wina: nie znał litości dla drugiego człowieka
kara:wieczne błąkanie po ziemi

Duch Średni (dziewczyna, Zosia)
sposób przywołania: podpalenie wianka z ziół
wina: igranie z ludzkimi uczuciami
kara: błąkanie się po ziemi dwa lata
14 4 14