1.Jak rozumiesz zwrot:Walczyc z witrakami..(bez udzialu slownika)...
2.Czy Cervantes (autor don kichote) wyśmiewając romanse rycerskie rzeczywiscie osmiesza swojego bohatera oblakanego pod wplywem tych ksiazek..(Krótko i Tresciwie)

Bardzo prosze...zadanie na jutro!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-20T13:16:18+01:00
To znaczy że musisz walczyć o swoje
2009-12-20T13:16:37+01:00
Walczyc z wiatrakami to walczyc z czyms nie pokonanym bezskutecznie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:37:15+01:00
1. Walka z wiatrakami to walka bez szansy na wygraną. Tak walczył don Kichote, od tego własnie wzielo sie to powiedzenie.
2. Ośmiesza, ponieważ pod ich wpływem główny bohater zatracił sie w realnym swiecie, książki zastapily rzeczywistość, a on sam uwierzył, że jest rycerzem. Krótko i treściwie . ;p
1 5 1